النترا/Elantra

8 / 10
از 45 کاربر

مشخصات کلی



درباره خودرو

سدان جدید و مستحکم هیوندا

هیوندا یک خط تولید جدید دارد تا میزان فروش خود را افزایش داده و آوازه کیفیت محصولاتش را توسعه دهد . اما ، در دنیایی که به صورت فزاینده ای تمرکز برخودروهای شاسی بلند دارد ، مشکل عمده این است که هیوندا هنوز سازنده خودروهای کوچک است . 57% از ترکیب 76% فروش برندهای مختلف در بازار ، که شامل کراس اور های همیشه مشهور هستند را خودروهای شاسی بلند تشکیل میدهد . مدیر عامل هیوندا موتور آمریکا ، دیو زاکوفسکی ، با اشاره به دو خودروی کراس اور متوسط و بزرگ که تحت عنوان زیر - مدل جنسیس لوکس جدید و دو خودرو کراس اور کوچک که تحت عنوان زیر – مدل توسان به بازار خواهند آمد ، میگوید : ما به خودروهای شاسی بلند بیشتری نیاز داریم .

 بطور همزمان ، هیوندا توسعه خودروهای کوچک خود را کاهش نداده است و فروش الانترای جدید گواه این مطلب میباشد . الانترای قدیمی توانست با طراحی شیک و ویژگیهای برترش سدان را کنار زده و با فروش بیشتر از 240 هزار دستگاه در سال 2015 ( که شامل 20% ناوگان خودرویی میباشد ) پرفروش ترین برند سال باشد .  اما خودرو ضعفهای عمده ای مانند ساختار ضعیف که باعث لرزش در دست اندازها و فنربندی ضعیف که موجب هدایت پر زحمت و عدم رضایت مندی میگردد دارد . الانترای جدید به سوی پیشرفت در استحکام بدنه باچسباندن قسمت های بزرگ به یکدیگر حرکت میکند .

بررسی هیوندا الانترا 2017

علاوه بر این ، هیوندا سیستم فنربندی فنر – میله عقب خود را با ضربه گیر عمودی و طولانی تر از نو پیکربندی کرده است تا تاثیرات دست اندازها را کم کرده و صداهای خودرو تا حد زیادی کم کند . مواد عایق صوتی جدید در دیواره چرخها ، عایق بندی زیر بدنه بهتر ، محفظه فایروال کوچک با شیشه های جلویی و کناری ضخیمتر ترکیب شده است تا صدای داخل کابین را قطع کند . استفاده از فولاد با انعطاف پذیری بیشتر ، به شرکت این اجازه را میدهد تا آستانه وزن خالص خودروهای خود را  حفظ کند ؛ سبک ترین خودروی دستی تیپ SE با وزنی کمی بیش از 1247 کیلوگرم و سنگین ترین تیپ Limited با وزن 1360 کیلوگرم .

خط تولید خودروهای دوموتوره امروزی

 موتور 2 لیتری 6 سرعته اتوماتیک با توان 147 اسب بخار موتور اصلی خواهد بود ، و موتور 1.4 لیتری توربوی 7 سرعته 2 کلاچه یک آپشن اقتصادی است . برای تیپ SE موتور 6 سرعته دستی نیز موجود خواهد بود . موتور سوم قویتر ، پاییز امسال (نوامبر) با مدل اسپورت در نمایشگاه SEMA  به نمایش گذاشته خواهد شد . ما ملزم به مخفی نگه داشتن اطلاعات مدل اسپورت هستیم اما میتوان گفت که یک تغییرعمده تکنیکی بین چرخهای عقب دارد که شامل نیروی محرکه نمیشود .

بررسی هیوندا الانترا 2017

بنابراین ، آنچه ما داشتیم یک سوناتای با مقیاس 7/8 بود . ومانند تویوتا کروللا – که الانترا برای از دور خارج کردنش آمده است – یک سدان اسپورت نیست . با وجود اینکه ابعاد آن تقریبا هم اندازه الانترای قدیمی است ، و فضای نشستن عقب قابل ملاحظه ای را ارائه میکند ، فضای صندوق عقب با صندلی های تاشوی عقب قابل افزایش است ، خودرویی مستحکم و جمع و جور است که از ارتعاشات بدنه و ستون فرمان جلوگیری میکند . علاوه بر این ، صدای جاده و باد و برخورد اجتناب ناپذیر با سرعت گیرهای بزرگ ، تایرهای  که به طرز خوشایندی بلند هستند ، کابین بی سر و صدایی را به وجود آورده است که برای خودرویی در این قیمت کمیاب است .

کنترل این ماشین جدید ، معقول و جوابگو است و الانترا وقتی که نیاز باشد میتواند شتاب بگیرد فنربندی از عهده ناهمواری های جاده برآمده و به آسانی از جاده منحرف نمی شود . الانترا یک مزدا نیست اما حداقل یک شاسی سفت و سختی دارد که در بین خودروهای اسپورت مورد بحث ، الانترای اسپورت میتواند یک خودروی کراس اور اسپورت باشد . هر قدمی که هیوندا به سمت بهبود دینامیکی برداشته باید تشویق شود ، همینطور در مورد این خودرو .

بررسی هیوندا الانترا 2017

برای رسیدن به قدرت موتور ، شما باید با نوک پا فشار بیاورید و باند نیروی گشتاور به طور قابل قبولی پهن است تا وظیفه خود را با غرشهای بیصدا و خفیف اجرا کند . حالتهای رانندگی اکو ، اسپورت و معمولی با دکمه شیفت مییابند ، دور موتور و چرخش فرمان در حالت نیمه اسپورت ، اصلا اسپورت نبود ( که این یک کمبود نیست بلکه ویژگی این خودرو است - برای صرفه جویی در بنزین ) . پدالی وجود ندارد و اگر شما بخواهید دنده را دستی عوض کنید باید یک دست خود را از روی فرمان بردارید و از دسته دنده استفاده کنید . و یا اگر این کار را ترجیح نمی دهید ، کامپوتر میتواند به خوبی در تنظیم سرعت به شما کمک کند .

النترا2017

با فروش خودروهای سواری نرم ، حتی بخش نیرومند خودروهای سایز متوسط نیز ضربه میخورد . این خودروی جمع و جور مینی سوناتا ، قصد ندارد تا سرفصلهای زیادی تولید کند بلکه یک پیشرفت عمده است تا در خطوط تولید هیوندا نقش کلیدی را بازی کند . با الانترای جدید شرکت تا حد زیادی ثابت کرده است که پاسخگوی انتقادات بوده و آماده مبارزه با مسائلش است . پس در نتیجه این هم الانترای جدید ما : لطفا بیشتر دوستش بدارید .


مشاوره و فروش

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :